Julstress?!

Idag är det en vecka kvar till den efterlängtade JULAFTON!!! Älskar julen! 
Igår kväll blev det även bestämt att vi skulle fira julen hos oss, opps!! Lite sent påtänkt men allt går om man vill. Vi ska alltså ha långbord för 17 pers hemma haha, ja finns det hjärterum så finns det ... :) Nu blir här iaf fullt ös fram till jul!!! Som tur är så har vi bestämt att det blir knytkalas men det är ändå mycket som ska ordnas :)
 
Saker som ska göras:
* Putsa fönster
* Klä julgranen
* Röja på uteplatsen
* Slänga skräp
* Fixa långbord och stolar
* Ordna porslin för vi har inte tallrikar till 17 pers :)
* Göra mina goda älgköttbullar
* Göra julgodis
* Storhandla
* Griljera en stooor skinka
* Hämta de sista julklapparna
  mm mm mm
 
Stackars lilla Ella är sjuk oxå till råga på allt...Hon hade över 39 grader i feber hela dagen igår och jag fick inte släppa henne en sekund, stackars lilla hönan <3 Vet inte varför hon har feber för hon är inte förkyld eller ngt men sånt kan väl bara komma när det gäller barn tror jag. Idag är hon lite bättre/piggare så hon har vart uppe lite nu. Hoppas att jag får gjort ngt av mina alla *måsten* idag. 
 
 
 
 
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0