Jul Loppis!

Som ni vet så älskar jag ju loppisar och en av mina drömmar är att ha en egen gårdsbutik med loppisstuk, så i söndags hade jag min första loppis :)) Eftersom jag inte har någon egen gård än så fick jag låna min goa vän Jennys gårdsbutik för detta. Tanken var från början att det bara skulle vara jag som skulle sälja mina loppisprylar men eftersom massa andra hörde av sig och var intresserade av att sälja beslutade vi oss för att dom kunde få hyra bord av oss oxå :)
 
Det krävdes en hel del förberedelser inför loppisen kan jag lova, mer jobb än vad jag trodde men nästa gång blir det ju mycket lättare! Jag rensade ur alla våra förråd, städa ur garderoben, tryckte upp massa flyers som jag satte i olika butiker samt gjorde skyltar att sätta vid vägkanterna mm. 
 
 
 
 
Loppisen ägde iaf rum i söndags kl 11-14 och visst hade jag önskat att lite fler bekanta hade kommit och besökt oss men i det stora hela är jag super nöjd och en hel del pengar fick jag tjänat in oxå! :) Min älskade Marcus var även med och hade hand om fikan och han sålde massor av glögg, kaffe, saft, bullar, pepparkakor och äppelkaka med vaniljsås :)
 
 
Här kommer en bild på resultatet av min Jul Loppis!
 
 
 
Ett jätte stort tack till alla  som besökte oss! Nästa söndag den 8e kommer jag finnas på loppis i Himle Bygdegård kl 13-16 och sedan får vi se när jag annordnar nästa egna loppis :))
 
 
 
Kramar Linda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0