Slut på semestern!!

Vilken skön helg det har varit! Fredagen bestod av ridning, träning, fika hos Jenny och avslutades med kinamat, öl och film med Mackan <3
På lördagen var Mackan på Recordia hela dan och mixade iså jag å Madde tog våra flickor och åkte på Loppis och fikade :) Sedan tog jag en tur till mor å far och fikade och där fick lillan massa presenter!!! :) 3st bodys, byxor, pjamas, sockar och 2 bitringar!! Dom är galna haha man kan tro att det var hennes födelsedag :))) <3
Kvällen spenderade jag och Ella med Madde och hennes lilla Ninja, vi åt gott och kollade på tjejfilm, En prinsessas dagbok :)) <3
 
Idag var jag nyttig på Crosstrainen igen!! Körde 20min vilket blev 134kcal och 6,7km!! Sedan gjorde jag 50st situps, 50st bäckenlyft, 50st doppa hälen och sedan 35sek i planka, duktigt va?? :) 
Resten av dagen har bestått av massa funderingar fram och tillbaka... Hoppas jag tagit rätt beslut nu.. Uppdatering kommer ang detta :))
 
Idag var det Marcus sista semesterdag, dessa 3 veckorna har gått jätte snabbt så nu är det dags för vardag och rutiner i morgon igen! Hans matlåda står i kylen och nu är det dags för oss att lägga oss.
 
 
 
Varma Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0