Mamma 60 år!

Hej alla glada!
Helgen spenderades på Särö Havsbad där släkt och vänner firade min kära mamma som fyllde 60år!
Helt fantastiskt var det och att 38 personer kom var över förväntan!!! :)
Vi började med välkomstdrink vid havet och gick sedan en rolig poängpromenad som jag hade gjort med frågor om vår käre mor. Sedan på hotellet åt vi lunch och tårta och vi barn visade upp ett underbart bildspel mina bröder hade gjort och sedan läste min syster ett fint tal och vi spelade även upp en låt jag och min syster hade spelat in åt vår kära mamma i Marcus studio hihi. Här kommer låten, håll till godo för vi är bara amatörer :) Det är Marcus som spelar alla instrument :)
 
Mamma min mamma
 
Kl 15 kom Ellas farmor Berit och hämtade henne för då var det dags för vuxentid. Ella stannade hos Berit tills dagen efter och det hade gått jätte bra, tack snälla du! <3
 
Efter Ella och alla andra barn hade lämnat hotellet var det dags för Spa, gud va underbart!!! Vi bubblade, blev skrubbade och den underbara vattenmassagen är ngt jag verkligen rekomenderar! Nere i spat hade dom även en bar så en å annan cider och öl dracks det oxå av alla gästerna undertiden vi badade och relaxade :) Sedan var det dags för finkläder och en 3-rätters middag med tal och presentutdelning och gott vin, en god drink slank oxå ner innan det var dags för en tur i massagestolarna innan vi gick och la oss i vårt fina hotellrum med en helt fantastisk havsutsikt! :)
Särö havsbad är verkligen ett Spahotell som jag rekomenderar till max och det dröjer nog inte länge innan vi åker dit igen :)
 
Här kommer lite bilder!
 
 
 
 
Fina presenter fick hon oxå! Av oss barn fick hon Spa på Ästad med mat och övernattnig, av pappa fick hon en resa till Nice som hon älskar och av släkt och vänner fick hon bla massage, hudvård, asia spa, pengar, presentkort på middag mm så fatta att hon blev helt överväldigad!! <3
 
 
 
Varma Kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0