Bra start på dagen!

Vissa dagar är bara lite bättre än andra, så är det! :)
Började dagen med en liten tur på Tildra som bestod av en kamp om vem som mest enveten, jag vann :) Sedan åkte Marcus iväg till sin far för att plasta och köra in hans hö och då passade jag på att få på mig träningskläderna!! :)
Jag tycker faktiskt att jag har vart jätte duktig eftersom jag nu i 5 veckor tränat på friskvågen 2 dagar i veckan. Igår fick jag även låna en Crosstrainer av min kära granne Susie så nu jäklar ska ja bränna bort dom sista 18 gravidkilorna hahaha det kommer nog ta ett tag :) Så fort jag slutat amma har jag faktiskt tänkt börja på LCHF och då går det säkert lite bättre men man måste ju börja någonstanns! :)
Jag orkade faktiskt 16min och brände 104kcal idag så jag är faktiskt nöjd! Lillan satt i sin babysitter och hejade på och skrattade åt mig <3
Nu har jag precis fått i mig lite lunch och lillan ligger och vilar så nu är det dags för dusch å sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Har ju lite beslut som ska fattas hehe...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kramar till er alla!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0