Skor skor skor!!!!!

Åååå va jag älskar skor!!! Ingen nyhet för många kanske haha jag brukar ju bli lite halvt retad för detta :) Är personen som väljer skor först och sedan kläder som passar till dom :) Har oftast med mig större väska med skor än med kläder när man ska iväg på festivaler och sånt. Ibland kan det dröja jätte lång tid innan jag köper nya skor och ibland får jag ett ryck och köper flera stycken på samma gång... Detta hände i onsdags, oh my goooood säger jag bara!! Björn Borg hade utförsäljning och jag älskar deras skor! Kommer aldrig glömma 2002, året då jag gjorde mitt examensarbete på Björn Borg Footwear haha shit va skor jag köpte då :) Det är för övrigt jag som infört EAN-koder på alla deras skor *stolt* :)
Nu hade dom iaf utförsälning av deras vår och sommarskor som dom har varje år och självklart stod jag, syrran och mamma och hängde på låset när dom öppnade hahaha dom är om det går faktiskt värre än mig hahaha helst syrran :)
Ni skulle sett mig där inne... Höggravid med foglossningar och svetten som bara rann och med ett leende som hade gått runt hela huvudet om inte öronen hade vart i vägen hahaha. Lyckan var total och det blev kanske några skor för mycket... Det blev 14 par... Ja jag talar sanning.. 14 par skor blev det haha, jag hör ju själv hur mycket det låter men jag tror faktiskt att jag kommer använda alla :) Jag köpte även 3 par till Marcus oxå så han blev nöjd, han har inte sagt så mycket om det men jag hoppas han blev det iaf :))
 
Här kommer en bild på alla mina nya fina skor!!! 
 
 
Visst är dom fina??!!
 
Mina favoriter är dessa 2 tror jag :)
 
 
 
Varma Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0