Grekland <3

Som dom flesta vet så älskar jag sommar, sol och bad! Tyvärr är vår svenska sommar alldeles för kort så en till två solsemestrar per år brukar jag gärna vilja planera in :)) Jag älskar att resa!
Exempel på resmål jag besökt är Australien, Indonesien, Afrika, Kroatien, Italien, Frankrike, Spanien och Grekland! En hel del alltså och jag tycker alla ställen har sin charm :) Av mina favoriter så vinner Australien med hästlängder, helt underbart land och jag kan inte fatta att jag och Kickan bara packade väskorna och drog dit i 8 veckor :) Bali gillar jag oxå, men har vart där 2 gånger så nu får det räcka... Ett land jag gärna vill besöka är Island, kan ju iof bero mycket på min otroliga passion för Islandshästar men landet verkar även vara så vackert!!
För snart ett år sedan var jag och Marcus på Rhodos, det var första gången för oss båda och vi kom att älska Grekland faktiskt! Jag har bara vart på Kos en gång tidigare och det gick inte att jämföra! Så vill man åka på charter och bara slappa, se lite historia, äta god mat och bada i kristallklart vatten är Rhodos verkligen någat jag rekomenderar!
Här kommer några bilder från min och Marcus kärlekssemester förra året <3
 
 
 
Ååååh vad jag längtar tillbaka när man ser alla kort!! Därför har jag nu bokat och betalt in en ny resa dit hahaha! Den 6 oktober åker vi med bebisen till Faliraki på Rhodos, en vecka med all inklusive på Esperides Beach Family Hotel!! :)) På bilderna verkar det jätte mysigt så nu får vi hålla tummarna för att vi får en frisk och snäll liten tösabit så vi kan njuta hela familjen <3
här är lite bilder från resebyrån...
 
 
Som ni ser så kommer vi säkert få det super! 
 
Nu ska jag skalla kudden, våldta täcket och drömma om soliga och härliga Grekland och i morgon kommer det komma ett blogginlägg om SKOR, vågar inte skriva om dom innan Marcus kommit hem från jobbet hahaha ja ni kommer fatta i morgon :))
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt det ser ut och fina ni är!
Soooov nu så du orkar besöka mig imorrn :)

Svar: Haha du e la för söt <3 Syns i morgon! Kraaaam
Linda

2013-04-03 @ 23:01:52
Postat av: Natalie UtanH

Gud va härligt :D

Svar: Mmm mycket! :)
Linda

2013-04-08 @ 21:21:57
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0