Glad Påsk!

Hej alla glada!
Nu känns det verkligen att vi går mot ljusare tider, lycka!!! :)
Hur har er påsk varit? Vår har varit väldigt lugn och skön, precis som vi önskade! :) Trots att det känns som jag sovit bort halva helgen så har vi faktiskt hunnit med en hel del trevligt och Marcus var långledig från torsdag tom måndag :)
I torsdags var vi Marcus musikstudio så han fick mixat en as grym låt som hans vänner hade gjort å sedan hälsade vi på storebror Mikael och hans Annika på deras mysiga gård i Syllinge. Fredagskvällen spenderades hos Kickan och David med pizza och massa mys, dom ska ha sitt tredje barn 2 veckor innan oss så man kan kalla dom våra mentorer hahaha!
Påskafton firades hos min kära syster Annelie och hennes Marcus å deras 2 barn, där var även storebror Mikael och Annika, lillebror Patrik och vännerna Ann-sofie och Mattias med deras två barn! Jätte trevligt hade vi och det serverades massa god mat och jag njöt för fullt av mitt alkoholfria vin å mina öl :))  Söndagen spenderades hemma med massa Yatzy, filmmys och skräpmat, jag och Marcus har blivit tokiga i spel haha riktigt kul är det :)
Igår måndag var vi i Kungsbacka hos svärmor Berit som bjöd på massa god mat, jag fick tom med mig en matlåda hem hahaha så gulligt och vääääldigt uppskattat :) Marcus syster Maria var oxå med på middagen och många skratt och även lite dans blev det hahaha!!
 
 
Varma Kramar
Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0