Full rulle!! :))

Go kväll kära läsare, om det nu är någon som läser hahaha!
Idag har det vart en riktigt bra dag trots tröttheten..! Klockan ringde lite väl tidigt för en tjej som har svårt att sova på nätterna, men eftersom det var pga av besök på MVC så kändes det lite lättare :) Alla proverna såg bra ut idag och lillan växte precis som hon skulle! Hennes hjärta slog 133 slag i minuten, vilket är helt normalt :) Min vanliga barnmorska var sjuk idag så jag hade en annan som var helt fantastisk! Lätt att jag ska välja henne nästa graviditet :) Efter MVC åkte jag hem till syrran å drack kaffe å fick kladdkaka haha inte varje dag man äter sånt kl 9 på morgonen men gott var det :)) Sedan blev jag akut trött å åkte hem å vilade en timma å fick i mig lite lunch innan det var dags för stan igen då akupunktur stod på schemat.. Guuuud va ont det gjorde idag när hon satte nålarna! Blev så jädra öm så hon var tvungen att massera med liniment efteråt å då brände det ju rätt så kraftigt där nålarna hade suttit haha men det försvann och blev mycket bättre efter en liten stund :) Jag rekommenderar verkligen akupunktur till gravida!! Sedan åkte jag ut till Himle å min kära vän Jenny, hon var för en gång skull ledig idag men hade som vanligt fullt upp ändå hahaha tror inte hon rekommenderar någon att driva en ridskola :)) Men lite kaffe å tjöt hann vi med ändå :) Sedan var det tillbaka till syrran igen att vara barnvakt åt hennes två goingar en stund... Efter ngr minuter i stallet å ett avsnitt av bästa Greys nu är jag väldigt redo för sängen, gäääsp!! Det vore helt sjukt om jag inte kan sova inatt.. Inga måsten i morgon å det känns underbart!! :)

Sov gott allihopa!!

Varma Kramar
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0