Besök i Ridhuset!

Igår var vi i ridhuset hos Jenny med pållarna Tildra å Baltzar. Jag var med som fotograf eftersom jag inte kan rida längre och jag kan lova att det kändes som att sitta i en godisaffär och inte får smaka på en enda :) Guuud va jag längtar efter bebisen nu så jag får mysa med den och även får möjlighet att hoppa upp på Tildras rygg igen! :) Kan meddela att det suger rejält i ridtarmen nu, helst när solen lyser... Hoppas på en väldigt snäll bebis som kan sova i vagnen när mamma rider haha!
 
Jag är en väldigt dålig fotograf men ngr kort blev det allt på tjejerna så här kommer ngr :)
 
 
Min ena medryttare Linn på Tildra
 
 
Jennys dotter Vilma i full galopp på hennes ponny Denise :)
 
 
Jenny på hennes fina Hnoss
 
 
Martina på Arvid
 
 
Marie på hennes Baltzar
 
 
Duktiga Martina testar Tildra
 
 
 
 
 
 
4st söta och trötta flickor :)
 
 
Som ni ser så hade vi det väldigt mysigt med alla hästar och ryttare och kan säkert förstå hur sugen jag var på att rida istället för att sitta på en pall i mitten å titta på :)
 
Idag var min hovslagare Oli här och verkade Tildra, jätte kul var det för han berömde Tildras hovar som blivit så fina nu sen hon blev barfota så vi kör på det ett tag till! Och billigt blir det ju oxå :)
 
Jag skulle vilja köpa nya tyglar till Tildra... Vilka tycker ni e bäst, läder eller gummi?
 
 
 
Varma Kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0